woensdag 5 februari 2014

#1 Cupcake

Post #1
 
Eindelijk mijn eerste post.
Via blogger zoek ik altijd naar kaarten die me inspireren of die ik kan liften(namaken).
Maar heb besloten dat ik mijn kaarten ook wil gaan delen.
Nu zien of ik het volhou om trouw iedere week iets te posten.
 
 
Het papier is van KaiserCraft de Chanteuse Collectie.
Dit papier had ik al een tijdje liggen maar nu eindelijk tijd gehad om het te gebruiken.
De Cupcake heb ik op de verschillende soorten papier gestempeld uit geknipt en daarna over elkaar geplakt. Zo past die perfect bij het papier.
De stempel Cheers is van Kenny K.
 
Zaterdag ga ik even bij het boekensteuntje kijken naar de demodag.
Hopelijk zie ik daar weer veel leuke nieuwe ideeën en de hebben ze mooie tekst stempels.  
 
 
Groetjes Steffii

Geen opmerkingen:

Een reactie posten