woensdag 19 februari 2014

#5 Black and Blue

Kwam in mijn papier stapel nog wat restjes tegen van de paperpad van Autentique Journey.
 
Heb met mezelf afgesproken dat ik eerst alles moet opmaken voor ik weer nieuw papier ga kopen. Want ik maak steeds een paar kaartjes uit een paperpad en dan naar de volgende.
Zo blijft er heel veel over.
 
 (het lukt me niet om deze te draaien :( )

 
De blok is nog niet helemaal op maar ga ze denk ik nog een keer maken.
Dan heb ik weer een voorraad mannen kaarten.
 
Groetjes Steffii

2 opmerkingen:

  1. Je hebt 3 superleuke, mooie kaartjes gemaakt met dezelfde paperpad Steffii - ik vind ze prachtig.

    Ik zag je erbij staan bij Yvonne's 52 weeks of Christmas - het zou toch leuk zijn als je wat volgers krijgt en nrtje 1 is er al ;)

    Groetjes,
    Misseke

    PS: je nummerverificatie staat nog aan zag ik bij het plaatsen van dit berichtje, het wordt dan heel tijdrovend om een reactie te plaatsen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen