donderdag 6 februari 2014

#2 Kerst Challenge

Post #2
 
Heb gister een tijd op blogger liggen te neuzen, en kwam toen uit op de blog van
Yes!Heerlijk het hele jaar door kerstkaarten maken!
& als ik er iedere week een maak heb ik op 't einde van 't jaar geen kerstkaarten stress!
 
De Challenge nu was maak een Kerstkaart zonder Groen of Rood.
Hier onder het resultaat!
 
Op de sjaal na is 't me gelukt ;)
 
Het papier is van Joy Crafts Winter paper Bloc
Stempel van Nicole Verkooijen
 
 
Groetjes Steffii

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje!! leuk dat je mijn blog gevonden hebt en meedoet met de challenge!!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via Yvonne kwam ik op je blog terecht.
    Je bent echt nog maar net begonnen zie ik.
    Heel veel succes en zodra het kan.....wordt ik volger van je hoor!
    Je kaartje ziet er leuk uit en ook je eerste kaartje is prachtig.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen